Help! Ik krijg hartkloppingen van wietolie. Wat nu?

Help! Ik krijg hartkloppingen van wietolie. Wat nu?

Sommige mensen ervaren een verhoogde hartslag of hartkloppingen wanneer ze wietolie gaan gebruiken. Dat kan, de THC in wietolie is nou eenmaal een psycho-actieve stof en dit kan naast het bekende high worden ook andere bijwerkingen met zich mee brengen, zoals tintelingen in je handen en voeten, rode ogen, een droge mond, een veranderend beeld in je ogen, duizeligheid, een warm gevoel, blozen en dus ook hartkloppingen.

Daarom is het zo belangrijk om altijd rustig te beginnen met THC-olie. Neem de eerste keer nooit meer dan één druppeltje. Als het ene druppeltje dat je op de eerste dag nam je niet teveel bijwerkingen opleverde, kun je de dagelijkse dosis daarna langzaam wat opvoeren als dat nodig is.

Als je high wordt en je wilt dit zo snel mogelijk weer laten overgaan, kun je er het beste wat CBD-olie bij innemen, of iets zoets, zoals chocola. Dan gaat de roes sneller over.

Zie voor de volledige tekst met klikbare links: L